Akhirnyer tercetus jua...

Setelah beberapa hari berhempas pulas duk fikir nok wat logo BUTIK CAHAYA PENYAYANG. Lagipun daaa lame saya tak mengedit nie... Amik kau Adobe Photoshop CS5, xpernah saya guna.. Adobe Photoshop actually software yg sama dengan Adobe Photoshop CS2, Adobe Photoshop 7 dan Adobe Photoshop yg lain. Cume makin tinggi version die makin banyak tools  die dan upgrade ckit laaa...

Dengan menggunakan daya kekretifan (ayat xde dlm kamus dewan dan pustaka.Harap maaf) maka saya try laaa mencetus kan idea. Kejang dan lenguh jugok tangan nie duk tekan, drag and drop atas keyboard  nie... mouse  (maksud saya tetikus) plok xdok. Bak kate suami tercinta tangkap laa mouse kt umah tue...sempat lagi die bergurau... klo ade kt sebelah nie daa lame kene cubit manje...hehehe

Selagi saya mampu melakukan sesuatu, saya akan buat sedaya dan sebaik mungkin... Supaya ia akan membuahkan hasil serta kepuasan dalam diri saya suatu hari nanti. Insyaallah....Meminta pendapat serta komen dari orang lain dapat meningkatkan lagi idea kita. Setelah meminta pendapat serta komen dari keluarga (termasuk anak buah yg kecik2, bole laaa... hehehe) dan sahabat handai...Alhamdulillah maka terhasil laaa tanpa disengajakan logo BUTIK CAHAYA PENYAYANG... nie die... tarrrraaaaaaaaaaaaaaaa

CP tue ape??? CP singkatan pada  Cahaya Penyayang

waaaa... beso gitu.... terkejut tue.. ok2 saya kecilkan sedikit... hehehehe...

ok... ok x???

Semoga Allah memberi kekuatan dan menambahkan lagi rezeki dalam menjayakan perniagaan saya nie, Syukur diatas segala rezeki yang halal, kesihatan mental dan fizikal yg telah dikurniakanNYA...Terima Kasih Tuhan.. Terima Kasih juga kepada pelanggan yang setia dengan BUTIK CAHAYA PENYAYANG... love u all.


No comments: