Alhamdulillah, Terima Kasih Allah..

Alhamdulillah...Syukur, 09/04/2012 lahirnya ♥ Butik Cahaya Penyayang ♥ sempena ulang tahun Ibu dan Ayah (my mertua) yg ke 36. Semoga senantiasa diberi kesihatan, keceriaan, bertambah amalan. Semoga segala amalan dan usaha kita sekeluaga mendapat Keberkatan dan Keredhaan Dari Allah.. Aminnn ---->>> itulah status saya di fb pada 09/04/2012.

Alhamdulillah...Syukur padaMU ya Allah kerana dengan izin dan limpah kurniaNYA dapat juga saya membina blog sendiri untuk Butik kami iaitu Butik Cahaya Penyayang yang akan bertapak di Kuala Lumpur...Syukur nikmat rezeki yang halal yang telah Allah berikan kepada kami. Butik Cahaya Penyayang telah berdaftar dengan SSM (Suruhanjaya Syarikat Malaysia) dengan no pendaftaran 002117098-D.

Terima kasih kepada keluarga terutama kepada suami tecinta Abd Rahim yang tidak putus-putus memberi dorongan dan sokongan untuk meningkatkan lagi usaha dalam bidang perniagaan ini. Semoga dengan berkat dan usaha gigih kita semua akan membuahkan hasil suatu hari nanti. Semoga Allah meredhai dan memberkati kehidupan dan perniagaan kita.. Insyaallah...aminnn..

2 comments:

Unknown said...

salam meknor, tahniah!!
Aku doakan bisnes mu berkembang maju dan maju..
Tapi, bisnes je, mu jangan kembang pulok mcm aku..kene maintain okeh..hehe..(kembang berisi xpe)..

p/s: ulang tahun ibu ayah ke 36? ke ulang tahun perkahwinan?? hehe

BUTIK CAHAYA PENYAYANG said...

wasalam mek na...
Insyaallah...aminn..aminn...Terima kasih di atas doa tue...
alooo..nok maintain...susoh jugok tue... hehehe...
bakpe mu makin berisi ker? ker berisi ade isi...hihihi...

p/s:ulang tahun perkahwinan mertua ku...tertinggal perkataan 'perkahwinan' ..hehehe.. nok cepat.. sapa tercicir plok.. hahaha...